Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

Επάγγελμα αρραβωνιαστικιά:Ένα χιουμοριστικό μυθιστόρημα μέσα στην κρίση


Γεια σας.
Άργησα να γράψω,λόγω τεχνικών προβλημάτων.Αρρώστησε βαριά ο υπολογιστής μου και είμαι σε αναμονή του μοιραίου.Μέχρι τότε όμως,θέλω να σας γράψω τις εντυπώσεις μου από ένα βιβλίο που διάβασα.Λέγεται "Επάγγελμα αρραβωνιαστικιά" είναι μυθιστόρημα γραμμένο από τη Γεωργία Δεμίρη και έχει εκδοθεί από τις εκδόσεις Ψυχογιός.
Το οπισθόφυλλο λέει τα εξής:
Η κρίση έχει πλήξει τους πάντες αλλά η Αρετή, που βαδίζει πάντα βάση σχεδίου, είναι ευτυχισμένη γιατί νομίζει ότι τα έχει όλα υπό έλεγχο.  Είναι υψηλόβαθμο στέλεχος σε μια μεγάλη εταιρεία, είναι σχεδόν αρραβωνιασμένη με έναν άνδρα που την αγαπάει και το όνειρο της να δημιουργήσει μια όμορφη οικογένεια έχει αρχίσει να παίρνει σάρκα και οστά.   Ώσπου έρχεται μια μέρα που όλα όσα θεωρούσε δεδομένα ανατρέπονται και ο κόσμος γύρω της καταρρέει. 
 Απολυμένη και απατημένη αναγκάζεται να ξεκινήσει από την αρχή και να προσπαθήσει να ξαναφτιάξει τη ζωή της.  Όμως, όπως πολύ σύντομα θα ανακαλύψει,  το να βρει κανείς δουλειά στην εποχή μας δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση. Κι εκεί που κοντεύει να απελπιστεί τελείως, κάποιος της προτείνει ένα εξαιρετικά ιδιότυπο αλλά πολύ προσοδοφόρο «επάγγελμα».  Παρά τις επιφυλάξεις της η Αρετή δέχεται και γνωρίζει πολλούς και διαφορετικούς άντρες, ο καθένας με τις δικές του ιδιαιτερότητες.  Και τα πράγματα θα μπλεχτούν ακόμη περισσότερο όταν θα γνωρίσει τον έναν, τον μοναδικό, τον απόλυτο, εκείνον που θα την κάνει να τον ερωτευτεί παράφορα…
Το βιβλίο μου άρεσε.Το βρήκα ευχάριστο,δροσερό,ρομαντικό και με πολύ χιούμορ.Από τη στιγμή που το ξεκίνησα,δεν μπορούσα να το αφήσω,παρά τις 445 σελίδες του,όχι μόνο για να μάθω το τέλος,αλλά γιατί διαβάζοντάς το,περνούσα ευχάριστα.Γέλασα,συγκινήθηκα,ονειρεύτηκα αλλά και προβληματίστηκα.Μέσα από το χιούμορ που υπάρχει στο μυθιστόρημα,θίγονται κοινωνικά θέματα,όπως η ομοφυλοφιλία  αλλά και οικονομικά ζητήματα,αφού διαδραματίζεται στην τωρινή εποχή της κρίσης.Είναι απαραίτητη συντροφιά,όχι μόνο για το καλοκαίρι,αλλά και για οποιαδήποτε στιγμή θέλει κάποιος να ξεφύγει από την καθημερινότητα και να γίνει αόρατος θεατής στη ζωή της ηρωϊδας.
Διαβάστε μερικά αποσπάσματα από το βιβλίο:
-Η πιο χοντρή γυναίκα που έχω δει στη ζωή μου σηκώνεται με κόπο από την καρέκλα της για να κάνει τη δική της καταγγελία εναντίον του.
"Εμένα ο παλιάνθρωπος μου έλεγε ότι ο έρωτάς μας έπρεπε να παραμείνει πλατωνικός γιατί περνάει μια φάση αγαμίας.είναι και ρατσιστής με τις παχουλές το κάθαρμα".Έπειτα βουτά ένα μάτσο τουλίπες από το καλάθι της Λίζας και τις πετά με λύσσα προς το μέρος του,βγάζοντας αφρούς από το στόμα της.
Οι υπόλοιπες τη μιμούνται και μια βροχή από λουλούδια πέφτει με δύναμη στο κεφάλι του άτυχου Δωρόθεου.
-Λες να μην πείσω για αρσενικό;
Τον παρατηρώ με προσοχή και από την έκφρασή μου καταλαβαίνει την ετυμηγορία μου.
"Ούτε με σφαίρες,ε;Ούτε με ενέσεις;"
"Πως πάνε από όραση οι θείοι;Βλέπουν καλά ή φοράνε γυαλιά;"
"Φοράνε γυαλιά.Ειδικά η θεία Τιτίκα έχει μεγάλη μυωπία,κοινώς δε βλέπει την τύφλα της χωρίς τα γυαλιά της"
"Χμ,καλό αυτό.Ίσως αν βάζαμε ένα ψεύτικο μουστάκι και μούσι κάτι να γινόταν.Εσύ δεν είπες ότι στη φωτογραφία που τους έστειλες έχεις μουστάκι;Και αφού δε βλέπουν καλά,δε θα καταλάβουν ότι είναι ψεύτικα".
"Ναι,αλλά θα μου πηγαίνουν τα μούσια;Μην είμαι και σαν αγριάνθρωπος".
Καλή ανάγνωση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου